Platform VVVO
  • VAKVERENIGINGEN
    • Over het Platform VVVO
      • Wat is het Platform?
      • Bestuur
      • Statuten en huishoudelijk reglement
      • Vertegenwoordiging
      • Contact
    • i&i
    • KNAG
    • NVLM
    • VCN
    • VDLG
    • VDSN
    • VECON
    • VfVO
    • VGN
    • REGELING EDUCATIEVE MINOR
    • ALLE VAK OF LEERGEBIEDEN
  • NIEUWS van het Platform
    • Brief OCW curriculumherziening
    • Leraar van het jaar VO 2024
  • ACTUELE THEMA’S
    • Herziening bekwaamheidseisen
    • Curriculum
      • ARCHIEF onderwijs 2032
        • REACTIE STAATSSECRETARIS
        • CONCLUSIES DISCUSSIEBIJEENKOMST
          • Verslag
          • Pitches
        • LINKS mbt 2032
        • i&i reactie onderwijs 2032
        • KNAG reactie onderwijs 2032
          • KNAG visie op het vak
          • Onderwijs2032 – Ruim baan voor aardrijkskunde
        • Nederlandse Vereniging Leraren Maatschappijleer
        • VECON reactie onderwijs 2032
        • VGN reactie onderwijs 2032
      • VERWANTSCHAPSTABEL EDUCATIEVE MINOR
  • Vergaderingen

Platform VVVO > Nieuwsbericht > De bril van de leraar. Over de beroepsidentiteit van de leraar in het voortgezet > image_thumb.png

image_thumb.png

RSS Onderwijs berichten voor VO

  • Onderzoek Nieuwsuur naar scholen zorgt voor fel debat over vrijheid van onderwijs 2 oktober 2025
  • Kamer bespreekt vrijheid van onderwijs met nieuwe staatssecretaris 1 oktober 2025
  • Leraren VO Eemsdelta voelen zich in de steek gelaten 1 oktober 2025
  • Bijles uit angst voor het vmbo? 29 september 2025
  • Nieuwsuur: Dubbele boodschappen op religieuze scholen 29 september 2025
  • AOb: Rode loper nodig voor zij-instromers 29 september 2025
  • Spannende finale voor Leraren van het Jaar 29 september 2025
  • Ouders Calvijn College stellen smartphone uit voor brugklassers 28 september 2025
  • Wegwijzer helpt scholen bij online grensoverschrijdend gedrag 26 september 2025
  • Examencommissies onder druk door nieuwe uitdagingen 26 september 2025

Twitter

Twitter Sent An Error: Could not authenticate you.