Platform VVVO
Over het Platform VVVO
Wat is het Platform?
Bestuur
Statuten en huishoudelijk reglement
Vertegenwoordiging
Contact
Vergaderingen
2016-2017
2015-2016
2014-2015
2013-2014
2012-2013
2011-2012
agenda 24 november 2011
agenda 22 september 2011
2010-2011
agenda 16 juni 2011
agenda 14 april 2011
agenda 27 januari 2011
agenda 25 november 2010
agenda 23 september 2010
2009-2010
agenda 10 juni 2010
agenda 15 april 2010 (conferentie)
agenda 1 april 2010
agenda 26 november 2009
agenda 17 september 2009
2008-2009
agenda 11 juni 2009
agenda 2 april 2009
agenda 12 februari 2009
agenda 22 januari 2009
agenda 27 november 2008
agenda 18 september 2008
VAKVERENIGINGEN
BDD
i&i
KNAG
NEDERLANDS (levende talen)
NVLM
NVORWO
NVvW
VCN
VDLG
VDSN
VECON
VfVO
VGN
REGELING EDUCATIEVE MINOR
ALLE VAK OF LEERGEBIEDEN
Archief
Nieuwsbrief 31
Nieuwsbrief 30
Nieuwsbrief 29
Nieuwsbrief 28
Nieuwsbrief 27
Nieuwsbrief 26
2017
Nieuwsbrief 25
Nieuwsbrief 24
Nieuwsbrief 23
Nieuwsbrief 22
Nieuwsbrief 21
Nieuwsbrief 20
Nieuwsbrief 19
Nieuwsbrief 18
Nieuwsbrief 17
Nieuwsbrief 16
Nieuwsbrief 15
Nieuwsbrief 14
Nieuwsbrief 13
Nieuwsbrief 12
Nieuwsbrief 11
2016
Nieuwsbrief 10
Nieuwsbrief 9
Nieuwsbrief 8
Nieuwsbrief 7
Nieuwsbrief 6
Nieuwsbrief 5
Nieuwsbrief 4
Nieuwsbrief 3
Nieuwsbrief 2
Nieuwsbrief 1
NIEUWSBRIEF
Curriculum.Nu
Reacties aan coördinatiegroep Curriculum.nu
i&i visie op het vak Digitale geletterdheid
KNAG visie op curriculum.nu
NVLM visie op het vak Maatschappijleer
VCN visie op het vak geschiedenis
VECON visie op het vak economie
ARCHIEF onderwijs 2032
REACTIE STAATSSECRETARIS
CONCLUSIES DISCUSSIEBIJEENKOMST
Verslag
Pitches
LINKS mbt 2032
i&i reactie onderwijs 2032
KNAG reactie onderwijs 2032
KNAG visie op het vak
Onderwijs2032 – Ruim baan voor aardrijkskunde
Nederlandse Vereniging Leraren Maatschappijleer
VECON reactie onderwijs 2032
VGN reactie onderwijs 2032
FORUM FvoV
Platform VVVO
>
KNAG visie op curriculum.nu
KNAG visie op curriculum.nu
KNAG
visie op curriculum.nu