Platform VVVO
  • VAKVERENIGINGEN
    • Over het Platform VVVO
      • Wat is het Platform?
      • Bestuur
      • Statuten en huishoudelijk reglement
      • Vertegenwoordiging
      • Contact
    • i&i
    • KNAG
    • NVLM
    • VCN
    • VDLG
    • VDSN
    • VECON
    • VfVO
    • VGN
    • REGELING EDUCATIEVE MINOR
    • ALLE VAK OF LEERGEBIEDEN
  • NIEUWS van het Platform
    • Brief OCW curriculumherziening
    • Leraar van het jaar VO 2024
  • ACTUELE THEMA’S
    • Herziening bekwaamheidseisen
    • Curriculum
      • ARCHIEF onderwijs 2032
        • REACTIE STAATSSECRETARIS
        • CONCLUSIES DISCUSSIEBIJEENKOMST
          • Verslag
          • Pitches
        • LINKS mbt 2032
        • i&i reactie onderwijs 2032
        • KNAG reactie onderwijs 2032
          • KNAG visie op het vak
          • Onderwijs2032 – Ruim baan voor aardrijkskunde
        • Nederlandse Vereniging Leraren Maatschappijleer
        • VECON reactie onderwijs 2032
        • VGN reactie onderwijs 2032
      • VERWANTSCHAPSTABEL EDUCATIEVE MINOR
  • Vergaderingen

Platform VVVO > Nieuwsbericht > MISVERSTANDEN OVER HET LERARENREGISTER > image_thumb.png

image_thumb.png

RSS Onderwijs berichten voor VO

  • Leerprestaties groep 8 dalen sterk op gebied van mens en maatschappij 16 mei 2025
  • Les over de holocaust op basisschool: 'Er broeit iets in de samenleving' 15 mei 2025
  • Schoolleiders bezwijken onder administratie 15 mei 2025
  • Meer en meer ouders tekenen pact: onder de 14 jaar geen smartphone 13 mei 2025
  • Blog | Papier vs. scherm: waarom de manier van lezen ertoe doet 13 mei 2025
  • HBO-Monitor 2024: Uitstekende arbeidsmarktpositie hbo-afgestudeerden 12 mei 2025
  • Blog | Leren = begrijpen + onthouden + toepassen 11 mei 2025
  • Steeds meer freelance docenten vullen de school­roosters, ondanks handhaving 9 mei 2025
  • De eindexamens gaan weer van start, maar hoe moet je focussen? 9 mei 2025
  • Bewustwording over haat en geschiedenis centraal op Zeeuwse scholen 7 mei 2025

Twitter

Twitter Sent An Error: Could not authenticate you.