Platform VVVO

  • Over het Platform VVVO
    • Wat is het Platform?
    • Bestuur
    • Statuten en huishoudelijk reglement
    • Vertegenwoordiging
    • Contact
  • VAKVERENIGINGEN
    • i&i
    • KNAG
    • NVLM
    • VCN
    • VDLG
    • VDSN
    • VECON
    • VfVO
    • VGN
    • REGELING EDUCATIEVE MINOR
    • ALLE VAK OF LEERGEBIEDEN
  • NIEUWSBRIEF
  • ACTUELE THEMA’S
    • VERWANTSCHAPSTABEL EDUCATIEVE MINOR
    • Curriculum.Nu
      • Reacties aan coördinatiegroep Curriculum.nu
      • i&i visie op het vak Digitale geletterdheid
      • KNAG visie op curriculum.nu
      • NVLM visie op het vak Maatschappijleer
      • VCN visie op het vak geschiedenis
      • VECON visie op het vak economie
      • ARCHIEF onderwijs 2032
        • REACTIE STAATSSECRETARIS
        • CONCLUSIES DISCUSSIEBIJEENKOMST
          • Verslag
          • Pitches
        • LINKS mbt 2032
        • i&i reactie onderwijs 2032
        • KNAG reactie onderwijs 2032
          • KNAG visie op het vak
          • Onderwijs2032 – Ruim baan voor aardrijkskunde
        • Nederlandse Vereniging Leraren Maatschappijleer
        • VECON reactie onderwijs 2032
        • VGN reactie onderwijs 2032
  • Vergaderingen

Platform VVVO > 2011-2012

2011-2012

Vergaderdata 2011-2012

22 september 2011

24 november 2011

26 januari 2012

12 april 2012

7 juni 2012

RSS Onderwijs berichten voor VO

  • 13-jarige debuteert als profvoetballer in VS: 'Loopt groter risico op blessures' 4 oktober 2023
  • In gesprek over de rol van ChatGPT in het onderwijs 4 oktober 2023
  • Audio | Waarom willen zo weinig mensen leraar worden? 4 oktober 2023
  • 'Iraans meisje van 16 in coma na mishandeling door moraalpolitie' 4 oktober 2023
  • Doe mee! Onderzoek naar tekort aan personeel 4 oktober 2023
  • Spoedwet maakt onderwijs voor nieuwkomers sneller mogelijk 4 oktober 2023
  • Follow the Money onderzoekt de geldstromen in het onderwijs – doe mee en pitch je idee 3 oktober 2023
  • Binnenkort subsidie aanvragen voor brugfunctionaris 3 oktober 2023
  • Opinie: | ‘Stop met adhd-medicatie voor jongeren die geen diagnose hebben’ 3 oktober 2023
  • Volg livestream van bekendmaking Leraren van het Jaar 3 oktober 2023

Twitter

Twitter Sent An Error: Could not authenticate you.