Platform VVVO
  • VAKVERENIGINGEN
    • Over het Platform VVVO
      • Wat is het Platform?
      • Bestuur
      • Statuten en huishoudelijk reglement
      • Vertegenwoordiging
      • Contact
    • i&i
    • KNAG
    • NVLM
    • VCN
    • VDLG
    • VDSN
    • VECON
    • VfVO
    • VGN
    • REGELING EDUCATIEVE MINOR
    • ALLE VAK OF LEERGEBIEDEN
  • NIEUWS van het Platform
    • Brief OCW curriculumherziening
    • Leraar van het jaar VO 2024
  • ACTUELE THEMA’S
    • Herziening bekwaamheidseisen
    • Curriculum
      • ARCHIEF onderwijs 2032
        • REACTIE STAATSSECRETARIS
        • CONCLUSIES DISCUSSIEBIJEENKOMST
          • Verslag
          • Pitches
        • LINKS mbt 2032
        • i&i reactie onderwijs 2032
        • KNAG reactie onderwijs 2032
          • KNAG visie op het vak
          • Onderwijs2032 – Ruim baan voor aardrijkskunde
        • Nederlandse Vereniging Leraren Maatschappijleer
        • VECON reactie onderwijs 2032
        • VGN reactie onderwijs 2032
      • VERWANTSCHAPSTABEL EDUCATIEVE MINOR
  • Vergaderingen

Platform VVVO > Nieuwsbericht > Reactie op het advies van de heer Rinnooy Kan “Verkenning Leraren” > image.png

image.png

RSS Onderwijs berichten voor VO

  • Willekeurige beurten maken lessen actiever en eerlijker 9 oktober 2025
  • Steeds meer leraren gebruiken AI, maar niet voor nakijken 8 oktober 2025
  • Oeso-onderzoek toont optimisme onder docenten 7 oktober 2025
  • Nationaal Onderwijsmuseum blijft open dankzij steun Tweede Kamer 6 oktober 2025
  • Fryslân krijgt eerste vrije middelbare school in Leeuwarden 6 oktober 2025
  • Concentratie versterken in de klas 5 oktober 2025
  • Nieuwe Leraren van het Jaar bekendgemaakt 3 oktober 2025
  • Onderzoek Nieuwsuur naar scholen zorgt voor fel debat over vrijheid van onderwijs 2 oktober 2025
  • Kamer bespreekt vrijheid van onderwijs met nieuwe staatssecretaris 1 oktober 2025
  • Leraren VO Eemsdelta voelen zich in de steek gelaten 1 oktober 2025

Twitter

Twitter Sent An Error: Could not authenticate you.