Platform VVVO

  • Over het Platform VVVO
    • Wat is het Platform?
    • Bestuur
    • Statuten en huishoudelijk reglement
    • Vertegenwoordiging
    • Contact
  • VAKVERENIGINGEN
    • i&i
    • KNAG
    • NVLM
    • VCN
    • VDLG
    • VDSN
    • VECON
    • VfVO
    • VGN
    • REGELING EDUCATIEVE MINOR
    • ALLE VAK OF LEERGEBIEDEN
  • NIEUWSBRIEF
  • ACTUELE THEMA’S
    • VERWANTSCHAPSTABEL EDUCATIEVE MINOR
    • Curriculum.Nu
      • Reacties aan coördinatiegroep Curriculum.nu
      • i&i visie op het vak Digitale geletterdheid
      • KNAG visie op curriculum.nu
      • NVLM visie op het vak Maatschappijleer
      • VCN visie op het vak geschiedenis
      • VECON visie op het vak economie
      • ARCHIEF onderwijs 2032
        • REACTIE STAATSSECRETARIS
        • CONCLUSIES DISCUSSIEBIJEENKOMST
          • Verslag
          • Pitches
        • LINKS mbt 2032
        • i&i reactie onderwijs 2032
        • KNAG reactie onderwijs 2032
          • KNAG visie op het vak
          • Onderwijs2032 – Ruim baan voor aardrijkskunde
        • Nederlandse Vereniging Leraren Maatschappijleer
        • VECON reactie onderwijs 2032
        • VGN reactie onderwijs 2032
  • Vergaderingen

Platform VVVO > Nieuwsbericht > Reactie op rapport “Ruim baan voor leraren” > Brief Platform VVVO aan kamercommissie OCW over Ruim baan voor leraren(Onderwijsraad) 20012019

Brief Platform VVVO aan kamercommissie OCW over Ruim baan voor leraren(Onderwijsraad) 20012019

Brief Platform VVVO aan kamercommissie OCW over Ruim baan voor leraren(Onderwijsraad) 20012019

RSS Onderwijs berichten voor VO

  • Proef met minder lesuren in voortgezet onderwijs 29 november 2023
  • Meeste vakbondsleden onder werknemers openbaar bestuur en onderwijs 29 november 2023
  • AI in het onderwijs: wat staat ons te wachten? 29 november 2023
  • Vooral op middelbare scholen zijn nog achterstanden door corona 29 november 2023
  • Nederlandse leerlingen scoren net voldoende voor digitale geletterdheid 29 november 2023
  • Wat is de invloed van digitale onderwijstechnologie op de directe relatie tussen leraar en leerling en tussen leerlingen onderling? 28 november 2023
  • Minder bestuursgericht toezicht 28 november 2023
  • Percentage kinderen zonder zwemdiploma verdubbeld 28 november 2023
  • Onderwijsraad roept nieuw kabinet op te zorgen voor samenhangende lange termijnaanpak en niet te bezuinigen 28 november 2023
  • Franse kinderen hielpen terrorist die Samuel Paty vermoordde: ‘Ik was verblind door het geld’ 28 november 2023

Twitter

Twitter Sent An Error: Could not authenticate you.