Platform VVVO

  • VAKVERENIGINGEN
    • Over het Platform VVVO
      • Wat is het Platform?
      • Bestuur
      • Statuten en huishoudelijk reglement
      • Vertegenwoordiging
      • Contact
    • i&i
    • KNAG
    • NVLM
    • VCN
    • VDLG
    • VDSN
    • VECON
    • VfVO
    • VGN
    • REGELING EDUCATIEVE MINOR
    • ALLE VAK OF LEERGEBIEDEN
  • NIEUWS van het Platform
    • Brief OCW curriculumherziening
    • Leraar van het jaar VO 2024
  • ACTUELE THEMA’S
    • Herziening bekwaamheidseisen
    • Curriculum
      • ARCHIEF onderwijs 2032
        • REACTIE STAATSSECRETARIS
        • CONCLUSIES DISCUSSIEBIJEENKOMST
          • Verslag
          • Pitches
        • LINKS mbt 2032
        • i&i reactie onderwijs 2032
        • KNAG reactie onderwijs 2032
          • KNAG visie op het vak
          • Onderwijs2032 – Ruim baan voor aardrijkskunde
        • Nederlandse Vereniging Leraren Maatschappijleer
        • VECON reactie onderwijs 2032
        • VGN reactie onderwijs 2032
      • VERWANTSCHAPSTABEL EDUCATIEVE MINOR
  • Vergaderingen

Platform VVVO > Nieuwsbericht > BEHOUDEN PROFESSIONEEL STATUUT > 595037 gezamenlijke brief aan Leden Vaste Commissie OCW over initiatiefwetsvoorstel Bisschop en Kwint

595037 gezamenlijke brief aan Leden Vaste Commissie OCW over initiatiefwetsvoorstel Bisschop en Kwint

595037 gezamenlijke brief aan Leden Vaste Commissie OCW over initiatiefwetsvoorstel Bisschop en Kwint

RSS Onderwijs berichten voor VO

  • Blog | Leren = begrijpen + onthouden + toepassen 11 mei 2025
  • Steeds meer freelance docenten vullen de school­roosters, ondanks handhaving 9 mei 2025
  • De eindexamens gaan weer van start, maar hoe moet je focussen? 9 mei 2025
  • Bewustwording over haat en geschiedenis centraal op Zeeuwse scholen 7 mei 2025
  • Miljoenen aan onderbenutte onderwijssubsidie blijven liggen ondanks nijpend lerarentekort 6 mei 2025
  • Utrechtse school diep geraakt door vermissing docent bij Comomeer 5 mei 2025
  • Verdwijning bij het Comomeer: zorgen om vermiste Nederlandse vader en filosofiedocent 3 mei 2025
  • Het Griekse alfabet kan ouder zijn dan we denken 3 mei 2025
  • Opinie | School die grenzen stelt aan Magister doorbreekt de onrust 2 mei 2025
  • Docent (45) verdacht van verkrachting en ontucht met minderjarige Almeerse leerlingen 30 april 2025

Twitter

Twitter Sent An Error: Could not authenticate you.